HARRIET

Kort fortalt: jeg har sunget "long before I could talk" - utdannelsene mine tok jeg på Romerike Folkehøgskole (teater), Konservatoriet i Wien (musikal og operette) Franz Schubert Konservatoriet i Wien (Jazz) og Complete Vocal Institute/København (CVT).

Jeg synger fast med acapellagruppa SKRATTVATTEN og "Harriets Jazztrio", er jevnlig med i musikalproduksjoner, skriver egne låter, og har også vært flere jazzband og vokalgrupper og utgitt album i Østerrike, Tyskland og Norge. Jeg skriver egne musikaler for barn og voksne, to er utgitt på Norsk Noteservice.

Jeg BRENNER for korene mine, og synes det er veldig givende hvis jeg kan hjelpe sangere å utvikle seg!
Jeg har undervist sang i 20 år, (ved Konservatoriet i Wien, Kulturskoler i Wien/Ås/Hurum, Bårdar musikalakademi, eget studio) men synes jeg fikk SVAR på alt jeg har lurt på gjennom utdannelsen min på CVI i København. Om det er å synge rock, opera, musikal eller med effekter - alt er like gøy!  Kanskje jeg kan hjelpe deg?